Varför blogga?

Jag har under en tids period läst många människors bloggar och i början suckade jag och undrade varför man vill att hela världen ska läsa om vad den personen gör till vardags. Men jag börjar förstå det här nu. Det handlar ju inte alltid om att alla vill att alla ska läsa deras bloggar. Olika bloggar fyller olika syften. Så syftet med min blogg har jag inte riktigt kommit på men jag har många gånger velat skriva ner vissa saker som jag vill diskutera och eftersom papperna i min dagbok är fyllda sedan länge tillbaka så får jag börja att skriva på nätet. Det kanske visar sig att ingen är intresserad av att läsa min blogg, eller att dom som börjar läsa den tappar intresset efter första raden. Men just nu är syftet för mig bara att få ur mig det jag tänker.

Oj...det har varit mycket jag har tänkt på men nu känns det på samma sätt som när mn får tunghäfta - jag vet inte hur jag ska börja eller vad jag ska skriva om.  Jag återkommer.
Ha en trevlig kväll! Tudeloo

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack så mkt:D kram

2008-10-03 @ 09:05:03
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0